GABINET LOGOPEDYCZNY
przy Szkole Podstawowej nr 8 w Kaliszu
zapewnia swoim uczniom bezpłatną opiekę logopedyczną w ramach
pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Osobą prowadzącą logoterapię jest p. Anna Czerniakowska – logopeda dyplomowany.
GODZINY PRACY |
|
Poniedziałek Środa |
7.00 - 11.00 7.00 - 11.00 |
Logopeda w naszej placówce prowadzi przesiewowe badania logopedyczne w celu ustalenia stanu mowy uczniów, w tym mowy głośnej i pisma. Zajmuje się diagnozowaniem logopedycznym, prowadzi zajęcia dla uczniów z deficytami kompetencji i zaburzeniami sprawności językowych, porady i konsultacje logopedyczne dla rodziców, podejmuje działania profilaktyczne zapobiegające powstawaniu zaburzeń komunikacji językowej.
W ramach zajęć dzieci wykonują różnorodne ćwiczenia mające na celu eliminowanie zaburzeń mowy i wad wymowy. Należą do nich między innymi: ćwiczenia połykania, oddechowe, fonacyjne, słuchowe i artykulacyjne.
Rodzicu, zwróć się do logopedy zawsze wtedy, gdy coś Cię niepokoi w mowie Twojego dziecka lub Twoja pociecha:
- nie nawiązuje kontaktu wzrokowego;
- nie reaguje na imię, mowę;
- nie mówi;
- mówi niepłynnie;
- nieprawidłowo oddycha (przez usta), mówi przez nos, śpi z otwartą buzią, chrapie;
- wysuwa czubek języka między zęby podczas mówienia;
- nieprawidłowo połyka;
- mówi w sposób niezrozumiały dla otoczenia;
- nie wypowiada prawidłowo głosek.
GABINET LOGOPEDYCZNY
przy Szkole Podstawowej nr 8 w Kaliszu
zapewnia swoim uczniom bezpłatną opiekę logopedyczną w ramach
pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Osobą prowadzącą logoterapię jest p. Anna Czerniakowska – logopeda dyplomowany.
GODZINY PRACY |
|
Poniedziałek Środa |
7.00 - 11.00 7.00 - 11.00 |
Logopeda w naszej placówce prowadzi przesiewowe badania logopedyczne w celu ustalenia stanu mowy uczniów, w tym mowy głośnej i pisma. Zajmuje się diagnozowaniem logopedycznym, prowadzi zajęcia dla uczniów z deficytami kompetencji i zaburzeniami sprawności językowych, porady i konsultacje logopedyczne dla rodziców, podejmuje działania profilaktyczne zapobiegające powstawaniu zaburzeń komunikacji językowej.
W ramach zajęć dzieci wykonują różnorodne ćwiczenia mające na celu eliminowanie zaburzeń mowy i wad wymowy. Należą do nich między innymi: ćwiczenia połykania, oddechowe, fonacyjne, słuchowe i artykulacyjne.
Rodzicu, zwróć się do logopedy zawsze wtedy, gdy coś Cię niepokoi w mowie Twojego dziecka lub Twoja pociecha:
- nie nawiązuje kontaktu wzrokowego;
- nie reaguje na imię, mowę;
- nie mówi;
- mówi niepłynnie;
- nieprawidłowo oddycha (przez usta), mówi przez nos, śpi z otwartą buzią, chrapie;
- wysuwa czubek języka między zęby podczas mówienia;
- nieprawidłowo połyka;
- mówi w sposób niezrozumiały dla otoczenia;
- nie wypowiada prawidłowo głosek.